DĚTI Z MŠ ČTYŘLÍSTEK ZPÍVALY PŘED NADĚJÍ
14.09.20 | Vysoké MýtoDnešní dopoledne našim klientům přišly zpestřit děti z MŠ Čtyřlístek a připravily si krátké vystoupení, které se uskutečnilo venku před našim zařízením. Za doprovodu
Více...
Dnešní dopoledne našim klientům přišly zpestřit děti z MŠ Čtyřlístek a připravily si krátké vystoupení, které se uskutečnilo venku před našim zařízením. Za doprovodu paní učitelky zazpívaly několik známých písní a přednesly básničku. Klienti byli moc rádi za tak milou návštěvu a již se těší na další shledání.
Méně...
JEŽÍŠKOVA VNOUČATA NA POKRAČOVÁNÍ
28.07.20 | Vysoké MýtoPředvánoční projekt Českého rozhlasu Ježíškova vnoučata má v našem zařízení pokračování. Naši klienti se těší z dárků po celý rok, za některými z nich pravidelně dochází návštěvy z řad dárců a tráví společně čas a někteří dárci, kteří se na dary
Více...
Předvánoční projekt Českého rozhlasu Ježíškova vnoučata má v našem zařízení pokračování. Naši klienti se těší z dárků po celý rok, za některými z nich pravidelně dochází návštěvy z řad dárců a tráví společně čas a někteří dárci, kteří se na dary pro naše klienty finančně skládali třeba v zaměstnání, pokračují v rozdávání radosti i nyní.
Jako například pracovníci elektro-dílny z vysokomýtské firmy Iveco. Jako Ježíškova vnoučata nám pořídili sadu relaxačních a masážních pomůcek, které přišli našim klientům osobně předat. A protože chtěli v podpoře pokračovat, vymysleli způsob, jak to udělat. Pracovníci v rámci kolektivu prodávají své vyřazené věci, které od nich zase jiní kupují. Z takto získaných peněz již několikrát pořídili hmotné nebo nehmotné dary, které našim klientům dělají radost nebo je potřebují.
Na jaře nám pracovníci koupili a do zařízení přinesli rádio, ze kterého klienti mohou poslouchat svá oblíbená CD s hudbou nebo mluveným slovem. Zatím posledním dohodnutým dárkem mělo být zaplacení ukázky aranžování květin studentkami a studenty Střední zahradnické školy v Litomyšli. Z důvodu nařízeného uzavření zařízení pro návštěvy bohužel vystoupení proběhnout nemohlo. Proto nám hlavní organizátorka sbírky a pracovnice elektro-dílny Iva Bučko Pulkrábková předala šek v hodnotě 3.000,- Kč. Za tyto peníze jsme se rozhodli zakoupit boxy na léky, které naši klienti denně potřebují.
Poskytované podpory a darů si velmi vážíme a všem zúčastněným za ně děkujeme!
Těšíme se na další spolupráci.
Vedení Domu pokojného stáří NADĚJE Vysoké Mýto
Méně...
OMEZENÍ NÁVŠTĚV
OD 22. 7. 2020 OMEZUJEME NÁVŠTĚVY
21.07.20 | Vysoké MýtoVážení návštěvníci,
Více...
Vážení návštěvníci,
v souvislosti s výskytem nákazy COVID-19 přímo ve Vysokém Mýtě, zavádíme od 22.7.2020 nová preventivní opatření pro návštěvy našich klientů v domově:
- návštěvní hodiny omezujeme na dobu od 9:00 do 11:00 a od 13:00 do 17:00. Koncový čas je vždy uvažován jako nejzazší čas, kdy musí být návštěva ukončena
- důrazně žádáme každého, kdo si je vědom, že přišel nebo mohl přijít do styku s nákazou COVID-19, aby návštěvu zrušil
- návštěva, která chce jít spolu s klientem ven, požádá recepčního o přivedení klienta na recepci a dále do budovy nevstupuje
- všechna předchozí nařízení (vyplňování dotazníků, měření teploty, doporučená doba návštěvy do 1 hodiny, roušky) zůstávají i nadále v platnosti
- pokud je to možné, preferujeme setkání s klienty mimo uzavřené prostory, kde je menší riziko přenosu nákazy
Věříme, že výše uvedená opatření bude v co nejkratší době možné odvolat. Přesto všechny návštěvy žádáme o jejich zodpovědné dodržování, abychom společně udělali maximum pro ochranu klientů při zachování možnosti osobního kontaktu s jejich nejbližšími.
Děkujeme za pochopení
Méně...
ZAZPÍVAL NÁM OTAKAR
30.04.20 | Vysoké MýtoDnes nám přišli zazpívat členové pěveckého sboru Otakar
Více...
Dnes nám přišli zazpívat členové pěveckého sboru Otakar. Naši klienti z balkonů, nebo u otevřených oken mohli poslouchat půlhodinku radosti, která ze zpěvu, byť ztíženého rouškami přímo čišela. Zpěváci na konci vystoupení sklidili velký potlesk.
Moc děkujeme za radost, kterou nám Otakar přinesl.
Méně...
Nová možnost komunikace s našimi klienty - videohovory
Prostřednictvím aplikace Skype můžete kontaktovat své blízké
14.04.20 | Vysoké MýtoKomunikace přes skype zajistí i možnost videohovoru.
Více...
V době, kdy pro naše klienty platí zákaz vycházení i návštěv, nemají možnost přímé komunikace se svými blízkými s výjimkou telefonátů. Rozhodli jsme se dát k dispozici možnost videohovoru prostřednictvím aplikace Skype. Jak to bude fungovat:
- Kontaktujte Bc. Šárku Makaloušovou na telefonu 775 868 262 a domluvte si čas hovoru (v pracovní době).
- Ta donese v domluvený čas tablet na pokoj klienta a zapne Skype.
- Na Vaší straně zadejte do Skype jako kontakt (vyhledejte NADĚJE Vysoké Mýto).
- Kliknutím na ikonku kamery zahájíte spojení videohovoru - sociální pracovnice po spojení předá tablet klientovi. Po ukončení hovoru pak tablet odnese a vydezinfikuje.
- Prosíme omezte délku videohovoru maximálně na 10 minut, aby se dostalo i na ostatní klienty.
Děkujeme a věříme, že tato služba pmůže našim klientům zpříjemnit čas izolace.
Méně...
PITNÝ REŽIM DÍKY a. s. KOFOLA
01.04.20 | Vysoké MýtoPan Josef Šimberský, regionální obchodní zástupce a. s. Kofola, si vybral Dům pokojného stáří Naděje, jehož pracovníkům dopravil pitný režim. Všichni si tak můžeme tyto náročné dny zpříjemnit chvilkou klidu při popíjení oblíbeného nápoje – Rajce, Kofoly, Viney, minerálky Kláštorná nebo šťávy Jupí.
Panu Šimberskému a společnosti Kofola za poskytnutí pitného režimu moc děkujeme. Vážíme si toho, že si vybrali právě naše zařízení.
Více...
Pan Josef Šimberský, regionální obchodní zástupce a. s. Kofola, si vybral Dům pokojného stáří Naděje, jehož pracovníkům dopravil pitný režim. Všichni si tak můžeme tyto náročné dny zpříjemnit chvilkou klidu při popíjení oblíbeného nápoje – Rajce, Kofoly, Viney, minerálky Kláštorná nebo šťávy Jupí.
Panu Šimberskému a společnosti Kofola za poskytnutí pitného režimu moc děkujeme. Vážíme si toho, že si vybrali právě naše zařízení.
Méně...