Volná místa

INFORMACE PRO UCHAZEČE O ZAMĚSTNÁNÍ O ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Podle nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním


Více...
 

Podle nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů)

 

I.    Správce osobních údajů

NADĚJE, se sídlem K Brance 11/19e, 155 00 Praha 5, IČO: 00570931, zapsaná ve Veřejném rejstříku pod spisovou značkou L 975 u Městského soudu v Praze, email: nadeje@nadeje.cz (dále jen „správce“)

 

Správce je poskytovatelem sociálních a zdravotních služeb v souladu se zákonem č. 108/2006 Sb. o sociálních službách a zákonem č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách a podmínkách jejich poskytování.

 

II.    Účel zpracování osobních údajů

Vaše osobní údaje zpracováváme za účelem výběru nových zaměstnanců.

 

III.    Právní základ zpracování osobních údajů

Právním základem pro zpracování Vašich osobních údajů uvedených v článku II. je:

 

a)    Oprávněný zájem správce (tj. výběr zaměstnanců)
b)    Souhlas se zpracováním osobních údajů (týká se jen případů, kdy máme zájem na uchování kontaktu na nevybraného uchazeče pro případ možné další spolupráce).
c)    Oprávněný zájem správce (po promlčecí dobu v případě hrozícího soudního sporu)

 

IV.    Příjemci osobních údajů

Příjemci Vašich osobních údajů mohou v souladu s ustanoveními právních předpisů v konkrétních případech být kromě Vás: personalista, další zaměstnanci pověření výběrem zaměstnanců.


Správce nemá v úmyslu předat osobní údaje subjektu údajů do třetí země nebo mezinárodní organizaci.


V.    Doba zpracování osobních údajů

Osobní údaje jsou ihned po ukončení výběrového řízení skartovány. Výjimkou jsou údaje podle bodu III./b/c.


VI.    Práva subjektu údajů

Při zpracování osobních údajů máte následující práva týkající se ochrany svých osobních údajů:

 

a)    Právo požadovat od nás přístup k Vašim osobním údajům.
b)    Právo na opravu Vašich osobních údajů, které zpracováváme.
c)    Právo na omezení zpracování, to znamená, že musíme Vaše osobní údaje, u nichž bylo zpracování omezeno, označit a po dobu trvání omezení je nesmíme dál zpracovávat s výjimkou jejich uložení. Právo na omezení zpracování máte tehdy:

    • jestliže popíráte přesnost osobních údajů, a to na dobu potřebnou k tomu, abychom mohli přesnost osobních údajů ověřit;
    • jestliže zpracování je protiprávní a Vy odmítáte výmaz osobních údajů a žádáte místo toho o omezení jejich použití;
    • jestliže již Vaše osobní údaje nepotřebujeme pro účely zpracování, ale Vy je požadujete pro určení, výkon nebo obhajobu právních nároků;
    • jestliže vznášíte námitku proti zpracování uvedenou níže v bodu VII., dokud nebude ověřeno, zda naše oprávněné důvody pro zpracování převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami.

d)    Právo na výmaz osobních údajů.
e)    Právo podat stížnost u dozorového úřadu, a to v případě, že se domníváte, že zpracováním osobních údajů dochází k porušení právních předpisů o ochraně osobních údajů. V České republice je dozorovým úřadem Úřad na ochranu osobních údajů, Pplk. Sochora 27, 170 00 Praha 7, www.uoou.cz.

 

VII.    Právo vznést námitku proti zpracování

V případě, že Vaše osobní údaje zpracováváme pro účely oprávněných zájmů našich nebo někoho dalšího, máte kdykoliv právo vznést proti takovému zpracování námitku. Námitku můžete vznést na naší adrese uvedené v části I. V případě, že takovou námitku vznesete, budeme oprávněni v takovém zpracování pokračovat jen tehdy, když prokážeme závažné oprávněné důvody pro zpracování, které převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami, a dále tehdy, když půjde o zpracování nezbytné pro určení, výkon nebo obhajobu právních nároků.

 

VIII.    Povinné zpracování a povinnost poskytnout osobní údaje

Vaše osobní údaje nejsou poskytovány žádnému externímu subjektu. Vaše povinnost poskytnout nám své osobní údaje nevychází z žádného zákona, poskytnutí je dobrovolné.


Méně...
 
 
Zobrazených 1-1 z celkově 1 záznamů.

Vedoucí terénního programu pro lidi bez domova

Místo výkonu pracovní pozice:
Praha

Pracovní náplň:

NADĚJE vznikla jako jedna z prvních neziskových organizací po roce 1989 u nás. Jsme česká organizace a působíme na téměř celém území republiky. Poskytujeme pomoc lidem v nouzi. V Praze poskytujeme pomoc lidem bez domova.

 

NADĚJE, pobočka Praha vyhlašuje výběrové řízení na pracovní pozici:

VEDOUCÍ TERÉNNÍHO PROGRAMU - zástup za mateřskou/ rodičovskou dovolenou

Vaší náplní práce bude:

  • Organizace a kontrola výkonu sociálních služeb terénního programu dle § 69 Zákona o sociálních službách.
  • Vedení týmu pracovníků v sociálních službách a sociálních pracovníků. Organizovaní směn, porad, supervizí, a dalších činností.
  • Správa a vedení projektů.
  • Poskytování přímé sociální práce klientům terénního programu.
  • Organizace, koordinace a odpovědnost za technický provoz střediska ve spolupráci s provozním technikem.
  • Řešení běžných i krizových situací v souvislosti s provozem střediska a při komunikaci s klienty, dle nastavených postupů.
  • Vedení pokladny.
  • Vedení záznamů a zadávání údajů do evidence sociální služby, kontrola vedení evidence sociálních služeb.
  • Jednání se zástupci spolupracujících institucí.
  • Účast při kontrolách a inspekcích souvisejících s provozem střediska.
  • Účast na poradách pobočky Naděje Praha, spolupráce s dalšími středisky v rámci pobočky.

 


Požadavky :
  • Schopnost vedení terénní sociální služby.
  • Dovednost řízení pracovního týmu o počtu cca 20 pracovníků.
  • Znalost cílové skupiny lidé bez domova.
  • Administrativní a základní účetní dovednosti.
  • Odolnost a schopnost řešit krizové situace.
  • Komunikační dovednosti při jednání s klienty sociální služby, se zaměstnanci organizace a se zástupci spolupracujících institucí.
  • Praxi v sociální oblasti a s vedením týmu pracovníků.
  • Vzdělání VŠ nebo VOŠ v sociální oblasti nebo v oborech přímo souvisejících dle § 110 Zákona o sociálních službách.

Další informace:
  • Zaměstnání u významného českého poskytovatele sociálních a zdravotních služeb.
  • Získání nových zkušeností a osobní rozvoj.
  • Pravidelné supervize (individuální, týmové).
  • Zkušený a přátelský pracovní tým.
  • Nástupní mzda 50.400 Kč hrubého měsíčně, mzda se stanovuje dle dosažené praxe.
  • Možnost práce z domova (po dohodě, cca 1 den v týdnu)
  • Pět týdnů dovolené, služební mobilní telefon a notebook, výhodné tarify od Vodafone i pro rodinu, možnost karty MultiSport.

 

  • Nástup dle dohody - jedná se o zástup za mateřskou / rodičovskou dovolenou.
  • Informace: https://nadeje.cz/praha/phpomocvulicich

Kontaktní údaje:

Zájemci zašlou životopis a motivační dopis, nejpozději do 16.5.2025 na e-mailovou adresu petra.svobodova@nadeje.cz.

Vybrané uchazeče, kteří budou dle životopisu a motivačního dopisu nejlépe splňovat naše představy, následně oslovíme a pozveme na osobní pohovor. K reakcím bez připojeného životopisu a motivačního dopisu nebude přihlíženo.

 

Kontaktní osoba: Petra Svobodová, personalista, NADĚJE, pobočka Praha, K Brance 11/19e, 155 00 Praha