Vysoké Mýto

 
 

Základní principy poskytování služby

  • ctít osobní svobodu a práva každého klienta do té míry, aby zároveň nedocházelo k omezení svobody a práv druhých osob
  • chovat se k klientovi vždy uctivě a zachovávat jeho důstojnost
  • vidět v klientovi svého bližního a přistupovat k němu laskavě, zdvořile, s láskou a s respektem
  • vytvářet atmosféru důvěry a bezpečí

  • podporovat rozvoj klienta

  • naslouchat přáním, potřebám klienta a respektovat jeho volbu a rozhodnutí přizpůsobovat komunikaci věku a postižení klienta

  • neprohlubovat závislost klienta na službě
  • nikdy klienta úmyslně nepoškodit
  • nevnášet do kontaktu s klientem své osobní problémy ani pracovní záležitosti a současně zachovávat potřebnou empatii
  • podporovat dobrou spolupráci NADĚJE s rodinou klienta a v rámci možností též dobré vztahy klienta s jeho rodinnými příslušníky
  • dbát o reprezentaci své křesťanské organizace
  • dodržovat zásady týmové práce, vzájemné spolupráce a respektu
  • zachovávat pravdivost v komunikaci a spolehlivost a důvěryhodnost v jednání
  • provádět veškeré úkony obětavě, na maximální odborné úrovni s využitím všech svých odborných znalostí
  • vzdělávat zaměstnance a zvyšovat jejich profesní rozvoj
  • aktivně se podílet na zlepšování kvality a úrovně služeb
  • zachovávat profesionální mlčenlivost o skutečnostech týkajících se klientů i organizace