Vysoké Mýto

 
 

Hledáte-li formuláře žádosti o poskytnutí služby nebo další informace, přejděte do sekce Dům pokojného stáří / Dokumenty ke stažení nebo klikněte zde.

 
 
OMEZENÍ NÁVŠTĚV

OMEZENÍ NÁVŠTĚV

OD 22. 7. 2020 OMEZUJEME NÁVŠTĚVY

21.07.20

Vážení návštěvníci,


Více...
 
OMEZENÍ NÁVŠTĚV

Vážení návštěvníci,

v souvislosti s výskytem nákazy COVID-19 přímo ve Vysokém Mýtě, zavádíme od 22.7.2020 nová preventivní opatření pro návštěvy našich klientů v domově:

  • návštěvní hodiny omezujeme na dobu od 9:00 do 11:00 a od 13:00 do 17:00. Koncový čas je vždy uvažován jako nejzazší čas, kdy musí být návštěva ukončena
  • důrazně žádáme každého, kdo si je vědom, že přišel nebo mohl přijít do styku s nákazou COVID-19, aby návštěvu zrušil
  • návštěva, která chce jít spolu s klientem ven, požádá recepčního o přivedení klienta na recepci a dále do budovy nevstupuje
  • všechna předchozí nařízení (vyplňování dotazníků, měření teploty, doporučená doba návštěvy do 1 hodiny, roušky) zůstávají i nadále v platnosti
  • pokud je to možné, preferujeme setkání s klienty mimo uzavřené prostory, kde je menší riziko přenosu nákazy

 

Věříme, že výše uvedená opatření bude v co nejkratší době možné odvolat. Přesto všechny návštěvy žádáme o jejich zodpovědné dodržování, abychom společně udělali maximum pro ochranu klientů při zachování možnosti osobního kontaktu s jejich nejbližšími.

Děkujeme za pochopení


Méně...
 
ZAZPÍVAL NÁM OTAKAR

ZAZPÍVAL NÁM OTAKAR

30.04.20

Dnes nám přišli zazpívat členové pěveckého sboru Otakar


Více...
 
ZAZPÍVAL NÁM OTAKAR

Dnes nám přišli zazpívat členové pěveckého sboru Otakar. Naši klienti z balkonů, nebo u otevřených oken mohli poslouchat půlhodinku radosti, která ze zpěvu, byť ztíženého rouškami přímo čišela. Zpěváci na konci vystoupení sklidili velký potlesk. 

Moc děkujeme za radost, kterou nám Otakar přinesl. 


Méně...
 
Nová možnost komunikace s našimi klienty - videohovory

Nová možnost komunikace s našimi klienty - videohovory

Prostřednictvím aplikace Skype můžete kontaktovat své blízké

14.04.20

Komunikace přes skype zajistí i možnost videohovoru.


Více...
 
Nová možnost komunikace s našimi klienty - videohovory

V době, kdy pro naše klienty platí zákaz vycházení i návštěv, nemají možnost přímé komunikace se svými blízkými s výjimkou telefonátů. Rozhodli jsme se dát k dispozici možnost videohovoru prostřednictvím aplikace Skype. Jak to bude fungovat:

 

  1. Kontaktujte Bc. Šárku Makaloušovou na telefonu 775 868 262 a domluvte si čas hovoru (v pracovní době).
  2. Ta donese v domluvený čas tablet na pokoj klienta a zapne Skype.
  3. Na Vaší straně zadejte do Skype jako kontakt (vyhledejte NADĚJE Vysoké Mýto).
  4. Kliknutím na ikonku kamery zahájíte spojení videohovoru - sociální pracovnice po spojení předá tablet klientovi. Po ukončení hovoru pak tablet odnese a vydezinfikuje.
  5. Prosíme omezte délku videohovoru maximálně na 10 minut, aby se dostalo i na ostatní klienty.

Děkujeme a věříme, že tato služba pmůže našim klientům zpříjemnit čas izolace.


Méně...
 
PITNÝ REŽIM DÍKY a. s. KOFOLA

PITNÝ REŽIM DÍKY a. s. KOFOLA

01.04.20

Pan Josef Šimberský, regionální obchodní zástupce a. s. Kofola, si vybral Dům pokojného stáří Naděje, jehož pracovníkům dopravil pitný režim. Všichni si tak můžeme tyto náročné dny zpříjemnit chvilkou klidu při popíjení oblíbeného nápoje – Rajce, Kofoly, Viney, minerálky Kláštorná nebo šťávy Jupí.

 

Panu Šimberskému a společnosti Kofola za poskytnutí pitného režimu moc děkujeme. Vážíme si toho, že si vybrali právě naše zařízení.


Více...
 
PITNÝ REŽIM DÍKY a. s. KOFOLA

 

Pan Josef Šimberský, regionální obchodní zástupce a. s. Kofola, si vybral Dům pokojného stáří Naděje, jehož pracovníkům dopravil pitný režim. Všichni si tak můžeme tyto náročné dny zpříjemnit chvilkou klidu při popíjení oblíbeného nápoje – Rajce, Kofoly, Viney, minerálky Kláštorná nebo šťávy Jupí.

 

Panu Šimberskému a společnosti Kofola za poskytnutí pitného režimu moc děkujeme. Vážíme si toho, že si vybrali právě naše zařízení.


Méně...
 
Novinky v donášce balíčků klientům

Novinky v donášce balíčků klientům

Upřesnění donášky balíčků

30.03.20

Veškeré balíčky budeme dezinfikovat.


Více...
 
Novinky v donášce balíčků klientům

Vážení rodinní příslušníci

Jsme rádi, že se snažíte o kontakt s našimi klienty alespoň prostřednictvím donášení balíčků. Prosíme o to, abyste nebalené potraviny zabalili do čistého mikrotenového sáčku a  ovoce a zeleninu vždy řádně umyli. Balené potraviny prosíme více nebalte. Vše pak prosím přineste v papírové tašce, kterou bude možné vyhodit.

Z důvodu prevence vnesení koronaviru do našeho zařízení budeme veškeré tyto balíčky nuceni povrchově dezinfikovat.


Méně...
 
Máme již dostatek šitých roušek DĚKUJEME.

Máme již dostatek šitých roušek DĚKUJEME.

26.03.20

Díky obrovské solidaritě mnoha dobrovolníků máme k dispozici již dostatečné množství textilních roušek


Více...
 
Máme již dostatek šitých roušek DĚKUJEME.

Díky obrovské solidaritě mnoha dobrovolníků máme k dispozici již dostatečné množství textilních roušek. Mnohokrát všem děkujeme.  Pokud byste měli další roušky k dispozici, prosíme, pošlete je na místa, kde jich je stále nedostatek.

Pokud byste naopak roušky potřebovali, ozvěte se na náš mail vysoke.myto@nadeje.cz a my případné další dodávky přesměrujeme na vás nebo se domluvíme na předání.


Méně...