Klášterec nad Ohří

 
 

 

 

AKTUALITY

 
 
Dluhová poradna v Klášterci funguje bez přerušení

Dluhová poradna v Klášterci funguje bez přerušení

19.01.21

Naše Dluhová poradna – Odborné sociální poradenství NADĚJE v Klášterci nad Ohří, která se především zaměřuje na pomoc s řešením dluhů klientů, přes pokračující epidemii nepřerušila provoz.


Více...
 
Dluhová poradna v Klášterci funguje bez přerušení

Naše Dluhová poradna – Odborné sociální poradenství NADĚJE v Klášterci nad Ohří, která se především zaměřuje na pomoc s řešením dluhů klientů, přes pokračující epidemii nepřerušila provoz.

 

Na základě protiepidemických opatření preferujeme distanční komunikaci s klienty prostřednictvím e-mailu a telefonu, přesto jsme rovněž zachovali možnost osobní konzultace po předchozím telefonickém objednání na konkrétní termín. I když velkou část vašich dotazů a problémů dokážeme vyřešit na dálku, v případě potřeby něco vytisknout, vyplnit či podepsat nelze nahradit osobní kontakt.

 

Můžeme vás ubezpečit, že dodržujeme všechna hygienická opatření. Samozřejmostí jsou ochrana úst a nosu, dezinfekce rukou, bezpečný odstup a pravidelné větrání kanceláře. Také se snažíme zkrátit osobní konzultace na nezbytně nutnou dobu.

 

Ke každému klientovi přistupujeme individuálně. Respektujeme strach některých, hlavně starších, osob z nákazy a jejich rozčarování z často měnících se a matoucích informací, z čehož pramení přání odložit řešení problémů na příznivější dobu. Vězte ale, že jsme neustále k dispozici a snažíme se najít východisko z každé situace.

 

Neustále zjišťujeme informace z relevantních a prověřených zdrojů, sledujeme aktuální platná nařízení, abychom vám byli co nejvíce nápomocni ve snaze získat dávky státní sociální podpory, hmotné nouze nebo jiné formy pomoci.

 

Neváhejte se na nás obrátit s prosbou o BEZPLATNOU pomoc či radu. Jsme tu pro vás.

Na závěr uvádíme několik údajů z roku 2020.

 

O co byl největší zájem?

  • Pomoc při řešení finančních závazků a exekucí.
  • Pomoc při řešení oddlužení.
  • Konkrétní poradenství k získání dávek státní sociální podpory či dávek hmotné nouze k vyřízení důchodu.
  • Zprostředkování kontaktu s dalšími sociálními službami – nejvíce k získání potravinové pomoci.

 

Konkrétně v číslech:

  • Bylo podpořeno 138 osob (samozřejmě jsme tímto podpořili i celé jejich rodiny).
  • Bylo provedeno 369 osobních intervencí.
  • Proběhlo 1073 telefonických a e-mailových kontaktů s klienty a institucemi.
  • Bylo podáno 18 insolvenčních návrhů a sepsáno 7 žádostí o snížení splátek v oddlužení.

Méně...
 
Štědrý den v Nízkoprahovém denním centru

Štědrý den v Nízkoprahovém denním centru

07.01.21

Na Štědrý den jsme v kláštereckém Nízkoprahovém denním centru NADĚJE přichystali pohoštění pro osoby bez přístřeší. 


Více...
 
Štědrý den v Nízkoprahovém denním centru

Na Štědrý den jsme v kláštereckém Nízkoprahovém denním centru NADĚJE přichystali pohoštění pro osoby bez přístřeší. 

 

Klienti si pochutnali na bramborovém salátu s vinnou klobásou, zhlédli pohádky a celkově si užívali vánoční pohodu a klid.


Méně...
 
NADĚJE v Klášterci pomáhá lidem v nepříznivé sociální situaci i v nouzovém stavu

NADĚJE v Klášterci pomáhá lidem v nepříznivé sociální situaci i v nouzovém stavu

24.11.20

Služba Terénní programy v rodinách v Klášterci nad Ohří pokračuje bez přerušení v práci s osobami a rodinami v nepříznivé sociální situaci rovněž během nouzového stavu zavedeného kvůli druhé vlně pandemie koronaviru.


Více...
 
NADĚJE v Klášterci pomáhá lidem v nepříznivé sociální situaci i v nouzovém stavu

Služba Terénní programy v rodinách v Klášterci nad Ohří pokračuje bez přerušení v práci s osobami a rodinami v nepříznivé sociální situaci rovněž během nouzového stavu zavedeného kvůli druhé vlně pandemie koronaviru.

 

I když i náš způsob práce ovlivnil koronavirus, jsme vděční, že za zvýšených hygienických podmínek můžeme fungovat v takřka standardním režimu a být k dispozici osobám, které naši pomoc potřebují. Při kontaktu s klienty se v současnosti snažíme upřednostňovat telefon a e-mail, a abychom posílili naši dostupnost v on-line prostředí, zřídili jsme rovněž facebookový profil služby – Terén Naděje Klášterec.

 

Klienty, s nimiž se nelze spojit distančně, nadále navštěvujeme v terénu. Navíc každý pracovní den mezi mezi 8:00 a 9:00 máme vymezenou konzultační hodinu v kanceláři. Klienti nás v tuto dobu mohou navštívit a například využít stolní počítač pro bezpečnější komunikaci s úřadem práce či jinými institucemi.

 

V souvislosti s mimořádnými opatřeními ve školských zařízeních jsme nápomocní výchovné poradkyni místní praktické základní školy, která se na nás obrací v případech, kdy se jí nedaří kontaktovat rodiče žáků. Naším prostřednictvím dochází k předání důležitých informací.

 

Služba má aktuálně navázanou intenzivní spolupráci s 26 rodinami, 11 jednotlivci a 8 seniory. Více o službě najdete zde.


Méně...
 
Terénní zdravotník pro osoby bez domova

Terénní zdravotník pro osoby bez domova

23.11.20

Díky dotaci z Fondu Ústeckého kraje můžeme v kláštereckém Nízkoprahovém denním centru NADĚJE a přímo v terénu v Litoměřicích a poskytovat pravidelnou zdravotní péči osobám bez domova.


Více...
 
Terénní zdravotník pro osoby bez domova

Díky dotaci z Fondu Ústeckého kraje můžeme v kláštereckém Nízkoprahovém denním centru NADĚJE a přímo v terénu v Litoměřicích a poskytovat pravidelnou zdravotní péči osobám bez domova.

 

Lidé bez domova sporadicky navštěvují lékaře, k našim zdravotním sestrám si ale vybudovali důvěru, a tak zůstávají pod odborným dohledem.


Méně...
 
Zúčastnili jsme se Sbírky potravin

Zúčastnili jsme se Sbírky potravin

23.11.20

Také letos na podzim jsme oblékli zelené zástěry a zapojili jsme se jako dobrovolníci do dalšího kola Sbírky potravin. Osm našich zaměstnanců vybíralo trvanlivé potraviny a drogerii od nakupujících v kláštereckém Tescu. Výsledná váha darovaného zboží činila krásných 467 kg.


Více...
 
Zúčastnili jsme se Sbírky potravin

Také letos na podzim jsme oblékli zelené zástěry a zapojili jsme se jako dobrovolníci do dalšího kola Sbírky potravin. Osm našich zaměstnanců vybíralo trvanlivé potraviny a drogerii od nakupujících v kláštereckém Tescu. Výsledná váha darovaného zboží činila krásných 467 kg.

Darované potraviny a drogerii rozdistribuujeme do našich služeb, aby se dostaly přímo k těm nejpotřebnějším – rodinám a jednotlivcům v tísni, seniorům a osobám s handicapem.

Všechny informace o Sbírce potravin naleznete na webové stránce projektu.


Méně...
 
Úspěch našeho klienta aneb jak se odrazit ode dna

Úspěch našeho klienta aneb jak se odrazit ode dna

12.11.20

Služba Odborné sociální poradenství NADĚJE v Klášterci nad Ohří pomáhá lidem v nepříznivé životní situaci již téměř čtyři roky. Zaměřuje se zejména na dluhové poradenství.


Více...
 
Úspěch našeho klienta aneb jak se odrazit ode dna

Služba Odborné sociální poradenství NADĚJE v Klášterci nad Ohří pomáhá lidem v nepříznivé životní situaci již téměř čtyři roky. Zaměřuje se zejména na dluhové poradenství.

Dnešní doba je plná nejistot, ale příběh, který představuje sociální pracovnice Jana Ullmannová, ukazuje, že naději na lepší zítřky lze vykřesat i v takřka bezvýchodné situaci. Stačí pomocná ruka a aspoň malá chuť něco změnit.

Klient M. R., ročník 1972, poprvé navštívil naši poradnu v srpnu 2019. Třebaže neměl skoro žádné dokumenty, a tak bylo těžké zjistit, komu vlastně dluží, chtěl svou situaci řešit s naší pomocí. Postupně se svěřil, že od revoluce vedl neuspořádaný život. Prošel si problémy s pitím a ztratil práci. Posléze přebýval střídavě na ulici, u kamarádů či v azylových domech a příležitostně si vydělával na brigádách. Žil takříkajíc „ze dne na den“.

Na konzultacích v naší poradně jsme dohledali všechny klientovy závazky, na základě čehož jsme dospěli k rozhodnutí o podání návrhu na oddlužení. Klientovi jsme zároveň po celou dobu poskytovali ve spolupráci s dalšími sociálními službami psychickou podporu a finanční poradenství. Postupně se dařilo jeho situaci zlepšovat, našel si práci jako dělník a také bydlení v podnájmu.

Klient se rovněž mohl spolehnout na svého nového zaměstnavatele, který ho podporoval k cestě k oddlužení a pomáhal nám vyřizovat veškerou administrativu ohledně insolvenčního návrhu, jejž jsme podali v listopadu 2019. V insolvenčním návrhu jsme doložili klientovu situaci a nastínili možnosti splácení závazků. Do řízení bylo nakonec přihlášeno 17 pohledávek v celkové výši téměř 400 tisíc korun. Po několika doplněních soud nakonec schválil návrh na oddlužení. Klient se nyní už rok nachází v oddlužení, stabilizoval svůj život a cítí se spokojeně. Ze situace, jež před rokem a půl vypadala beznadějně, se podařilo najít východisko.

Úspěšný restart našeho klienta nás velice těší a doufáme, že poslouží jako motivace pro další osoby v nepříznivé životní situaci. Pokud máte problémy s dluhy, obraťte se na naši bezplatnou poradnu, a to nejlépe prostřednictvím telefonu či e-mailu. Rádi Vám pomůžeme:

Odborné sociální poradenství NADĚJE v Klášterci nad Ohří
Chomutovská 206, Klášterec nad Ohří 43 151
Sociální pracovnice Jana Ullmannová
jana.ullmannova@nadeje.cz
+420 770 120 091
www.nadeje.cz/klasterec_nad_ohri/kl_osp


Méně...